2008. szeptember 6., szombat

Bevezető




Egészen a múlt hónapig én is kételkedtem a gyógynövényes teák hatékonyságában.
Persze az ember lánya naná hogy nyár közepén kap el valami csúnya korságot... velem sem volt ez máskép. Fájt a torkom, majdnem kiszakadt a tüdőm úgy köhögtem, napi 100db papirzsepit használtam el mert úgy folyt az orrom, a láztól aléldoztam... Pároméknál voltam, mondom minek menjek ügyeletre, bementem a Dm üzletbe, az egyik polcon találtam egy doboz tea keveréket ( Herbária - Meghülés tüneteit enyhítő teakeverék) + vettem egy csomag Cickafarkfű teát.
Ezek segítségével már 3nap után éreztem hogy kezdek jobban lenni, 1hét múlva szinte teljesen tünet mentes voltam. Emlékeim szerint legutóbb az orvos álltal fel írt gyógyszerekkel is 1hétig tartott a gyógyulás és azok voltak 4000ft körül. Így költöttem 1200ft ot mert utóbb vettem még egy tasak meghülés ellenit és cickafarkfű teát. Szóval legközeleb már csak ha haldoklom akkor megyek dokihoz:)


Ha kiszeretnéd próbálni őket mindig nézz utánna van e hozzá tájékoztató papír, a sima tasakos tea füveknél is rá írják hogy mire jó de jobb ha utánna is nézel, interneten, könyvtárban.

Nincsenek megjegyzések: